مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 12:002022-11-20سياسي

 معرفی ضامنجان به عنوان روستای دوستدار کتاب توسط یونسکو


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد( یونسکو)، روستای ضامنجان از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک را به عنوان روستای دوستدار کتاب در ایران معرفی کرد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد( یونسکو)، روستای ضامنجان از توابع بخش مرکزی شهرستان اراک را به عنوان روستای دوستدار کتاب در ایران معرفی کرد.

مصطفی مرزبان افزود: روستای ضامنجان در برنامه ویژه یونسکو با هدف ترویج مطالعه، به همراه 9 روستای دیگر ایران به عنوان دوستدار کتاب معرفی شده است.

وی با تاکید بر اینکه روستای تاریخی ضامنجان از توابع شهرستان اراک در استان مرکزی، در نخستین جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران و روستاهای دوستدار کتاب، به انتخاب هیأت داوران جزو 10 روستای برگزیده شناخته شد، افزود: در مراسمی با حضور دلشادی مدیر کل ارشاد اسلامی استان، از مروجین کتاب و کتابخوانی روستای تاریخی ضامنجان تجلیل شد.

مرزبان با اشاره به اینکه برپایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب باعث تحرک و جنب و جوش فرهنگی در روستاهای مختلف کشور می شود، افزود: اجرای مسابقات فرهنگی و نوای زورخانه ای از برنامه های جانبی این مراسم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 معرفی ضامنجان به عنوان روستای دوستدار کتاب توسط یونسکو

 معرفی ضامنجان به عنوان روستای دوستدار کتاب توسط یونسکو